POLITICA DE LIVRARE SI RETUR

  1. Livrarea Produselor

1.1. SC M-G EXIM ROMITALIA SRL îsi rezervă dreptul de a efectua validarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea telefonică sau prin email a cumpărătorilor.

1.2. Prin efectuarea unei comenzi pe Website vă obligaţi irevocabil să plătiţi contravaloarea produselor comandate.

1.3. Livrarea se face în cel mai scurt timp posibil de la lansarea comenzii Dumneavoastră. Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Bucuresti prin Fan Courier in orasele cu puncte de livrare ale acestuia. Lista completa a oraselor poate fi consultata pe www.fancourier.ro.

  1. Livrarea in afara zonei de acoperire

2.1. În cazul în care serviciul de curierat depaseste raza de acoperire, costurile de livrare pot crește, lucru despre care veti fi informat

2.2. Aveți opțiunea de a alege o altă firmă de curierat pentru livrarea produselor, dar numai după achitarea acestora prin transfer bancar

2.3. La primirea coletului este necesară semnătura Dumneavoastră de primire dupa verificarea conţinutului si integritatii pachetului. Orice reclamaţie ulterioară în legatură cu aceste aspecte nu va fi acceptată. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru deteriorarile datorate transportului.

2.4. În cazul în care cumpărătorul nu este găsit la adresa mentionată, curierul va lăsa o notificare prin care vă invită să ridicaţi pachetul de la sediul acestuia. În cazul în care nu ridicaţi coletul, comanda va fi returnată, cumpărătorul urmând să suporte costurile unei noi expedieri.

2.5. SC M-G EXIM ROMITALIA SRL îşi rezervă dreptul de a mări timpul de livrare, să întârzie sau să anuleze livrarea produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi care includ: acţiuni guvernamentale, impedimente de forta majoră, războaie, acte de terorism, proteste, tulburări de ordin civil, incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, etc.

  1. Dreptul de denuntare unilaterala a contractului, returnarea produselor

3.1. Conform Ordonantei nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă “Consumatorul are dreptul să notifice în scris Comerciantul că renuntă la cumpărare fără penalităti si fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.

3.2. Produsele de uz medical sunt nereturnabile din motive de protectie a sanatatii si de igiena daca au fost desigilate de consumator potrivit dispozitiilor Pct. e, Art.16 din OUG nr. 34/2014, privind produsele farmaceutice.

Produsele desigilate sau care au intrat în contact cu mucoasele nu pot fi returnate deoarece nu pot fi vandute ulterior unui alt client.

3.3. Expedierea produselor care se returneaza trebuie efectuata termen in 7 zile de la data aprobariii Cererii de Returnare, la adresa de corespondenta a Comerciantului.

3.4. Costul returnarii este in sarcina solicitantului Cererii de Returnare. Daca expeditia se va trimite cu plata la destinatar, din valoarea de returnat se va retine suma de 20 Ron.

3.5. Daca produsele returnate vor fi gasite in stare corespunzatoare cu sigiliul intact, contravaloarea acestora va fi restituita, in termenul legal de 30 zile, mai putin cheltuielile cu expeditia.

3.6. Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului si factura în original.

3.7. În momentul efectuării unei comenzi online, cumpărătorul declară că a luat cunostinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus.

Renunţarea la cumparare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.